• Adresses et horaires d’ouverture
  • Langage:English|Français|简体中文
  • 647-5604448(Toronto), 613-2094100(Ottawa)plus...
  • Lieux :ON|QC|BC|AB|SK|MB|NB|NL
  • Statu Réseau

    ※ Si vous avez un problème de connexion qui ne figure pas sur la liste ci-dessous, veuillez-nous appeler au 647-5604448, 514-7001283, 613-2094100, 506-2672555

    Notez que Carrytel travaillent aussi avec d'autres opérateurs. Nous avons un contrôle limité sur les services. Nous ne pourrons pas toujours vous donner un délai de réparation précis où vous donner plus de détails concernant la panne du service. Cependant, Carry Télécom fera de son mieux pour résoudre la panne et toutes les informations figureront ci-dessous.

    Panne Internet En Cours

    TOUT BON !

    • Rapporté le: March 23,2024
    • Réseau: Rogers
    • Zones affectées: New Brunswick and Newfoundland
    • Problèmes: Our customers in the Atlantic regions who are serviced by Rogers are currently experiencing internet outages. We are actively working to resolve this issue; however, we do not have an estimated time of restoration at the moment.
    • Temps de Réparation: NO ETA
    • Rapporté le: March 21, 2024 (9:30am)
    • Réseau: Rogers Cable
    • Zones affectées: Guelph and surrounding areas
    • Problèmes: No internet
    • Temps de Réparation: 4 PM March 22, 2024
    • Rapporté le: Feb 28th,2024
    • Réseau: SHAW
    • Zones affectées: Calgary
    • Problèmes: intermittent internet connectivity or temporary loss of service
    • Temps de Réparation: We are scheduled to carry out a network migration between 1:00 AM and 3:30 AM on February 29th. During this maintenance window, you may encounter intermittent internet connectivity or temporary loss of service. We appreciate your understanding and patience as we work to enhance your service experience.
    • Rapporté le: Nov 17th, 2023
    • Réseau: Rogers
    • Zones affectées: New Brunswick and Newfoundland
    • Problèmes: There is currently a network outage affecting our customers in New Brunswick and Newfoundland who are on the Rogers network. Our team is diligently working to fix this issue. At present, we do not have an estimated time for when the service will be restored.
    • Temps de Réparation: It was resolved at 7:40 am Nov 17, 2023
    • Rapporté le: November 8, 2023 at 13:49 EST
    • Réseau: Videotron
    • Zones affectées: Quebec
    • Problèmes: No internet
    • Temps de Réparation: Resolved at November 8, 2023 at 14:07 EST
    • Rapporté le: Oct 19th, 2023
    • Réseau: SHAW CABLE
    • Zones affectées: Greater Vancouver Area
    • Problèmes: Slow Speed - One of our transportation fiber connections to Shaw is experiencing intermittent problems. This issue is affecting customers in Greater Vancouver, and those affected may encounter slow-speed issues. We are actively working on resolving this problem.
    • Temps de Réparation: The fiber was repaired at approximately 12:30 AM on November 1st. We will continue to observe it for the next 24 to 48 hours to ensure its stability.
    • Rapporté le: 2023.10.01
    • Réseau: Cogeco Cable
    • Zones affectées: ON , Qc
    • Problèmes: No internet.
    • Temps de Réparation: Resovled
    • Rapporté le: Sep 30th, 2023
    • Réseau: Rogers
    • Zones affectées: NB and NL
    • Problèmes: Rogers customers in NB and NL are currently facing intermittent issues. We are actively working to resolve the problem. There is no estimated resolution time at the moment.
    • Temps de Réparation: Resolved
    • Rapporté le: July 26,2023
    • Réseau: Internet
    • Zones affectées: Ontario
    • Problèmes: No internet
    • Temps de Réparation: No ETA
    • Rapporté le: 2023-06-12
    • Réseau: Cable network
    • Zones affectées: ON
    • Problèmes: No internet or intermittency
    • Temps de Réparation: 1:20 PM resolved
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